السلام علیک یا اباعبدالله

 

حتما هر شیعه ای آرزو دارد که اینگونه بمیرد:

 

غسل من اشک چشامه          کفنم پیرهن سـیامه

به همه میگم تو محشـر           بدونید حسین آقامه

 

بعد یک عمری تو دنیا               که فقط مست تو بـودم

شور یا حسین زهــرا               تو کفن می‌شه سرودم

 

ذکر تلقین توی قــبرم               نام شـاه عالمینه

سدر و کافورم ایشالله              تربت قبر حسینه

 

وصیت کردم رو قبرم                 روضـــه زینب بخــونن

تا شاید آقـا بیـــان و                 تا سحر پیشـم بمونن

 

وقـتی کــه نکـــیر و منکـــر         روبــروی من می شینن

عکس شش‌گوشه ضریح و        به روی سینم می بینن

 

می بینن سینم کبوده             وحشت رو ازم می گیـرن

جای پرسشهای قبـرم             بوسه از سینم می گیرن

 

وصیت کـــردم رو قبـــرم            عکس یه حرم بذارن

کنارش به عشق عباس          یه بوته‌ی یاس بکارن

 

رو دلم یه شاخه‌ی یاس           تو چشام بارون الماس

روی قلـــب من نوشتــه           خونه‌ی حضرت عبـاس

 

ای علم به دوش اربــاب           حرمت تـو سینــه‌ی ماسـت

هر جایی اسم تو باشه           برا ما بهشت همون جاست

 

 

 

این شعریست که شب دوم محرم امسال در مسجد ارک توسط برادر بختیاری خوانده شد. برای گرفتن فایل صوتی آن اینجا را کلیک کنید.