۳ مطلب در تیر ۱۳۸۶ ثبت شده است

روی خط نقطه(۱)

*«نقطه سر خط» نشریه دانشجویان دانشگاه شریف است که ستونی دارد به نام روی خط نقطه.

حقوق بشر: در راستای حمایت انجمن اسلامی از هر حقوق ضایع شده ای، جدیدا انجمن بعد از حمایت از زندانیان سیاسی، حقوق زنان، به حمایت از حقوق اراذل و اوباش پرداخته است. با این سرعت تا چندی بعد حمایت از گربه های خوابگاه های طرشت و زنجان نیز پیش بینی می شود.


8 مارس: طی عز و جزی که عده ای از پسرهای دانشگاه در این روز برای دختران تمام عالم هستی زدند نام این روز از «روز زن» به روز «ریش، سیبیل» تغییر نام داد.


سرشماری: چندی بود که نگهبانان دم در چیزهایی را می شمردند و روی کاغذ اعدادی را یادداشت می کردند. چندین بار در همین اثنا چند نگهبان نیز خوابشان برده است. گویا دوستان نگهبان دانشجوها را با گوسفند اشتباه گرفته بودند.


کتاب های ارزنده: بشتابید ... بشتابید که کتابها دارد تمام می شود. برای خریداری کتاب مورد نظر به همکف ابن سینا مراجعه کنید و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنید تا به حج هم بروید. نام کتاب: شریف از آغاز تا کنون، نویسنده: جناب مهندس مدیر، ویراستار: جناب مهندس معاون مدیر، طراح: جناب مهندس مدیر، صفحه بند: جناب مهندس معاون مدیر، نمونه خوان: جناب مهندس مدیر، عکاس: جناب مهندس معاون مدیر، چاپخانه جنابان مهندسان مدیر و معاون، با تشکر از: نویسنده، ویراستار، طراح، صفحه بند، نمونه خوان، عکاس و چاپخانه حقیقی


ورزش بانوان: برای افزایش سلامت کارکنان علی الخصوص کارکنان خانم که در این روزگاران بیشتر در معرض پوکی استخوان قرار دارند، تربیت بدنی برنامه ورزش صبحگاهی را در جلوی دانشکده شیمی به راه انداخته بود که متاسفانه با دخالت گروه های فشار این فعالیت کان لم یکن تلقی شد. گروه های فشار با دیدی افراطی معتقد بودند که خانم ها با لباسهایی بدن نما و محرک(مایو هایی که تمام بدن را می پوشاند حتی سر را) در ملا عام به حرکاتی موزون مشابه ایروبیک در سواحل دانشکده شیمی مشغول به اشاعه فحشا در ساعات آغازین صبح که وقت فضیلت است، بوده اند.


انتخابات: انتخابات پر شور انجمن برگزار شد و باز مثل گذشته یک دختر اول شد. سال بالایی ها چند سال پیش را بیاد می آورند که پسری با دوست مونث اش کاندیدا شدند که از قضا خانم محترم رای آورد و اول شد ولی سر خودش بی کلاه ماند. بماند که دختر خانم پوریای ولی بازی در آورد و کنار کشید. توصیه به خانم های جوان در شرف دوستی: هیچ وقت رو دست دوستتون بلند نشین.


چون پرگار: در بالای یکی از گاهنامه های حدید التاسیس نوشته است که «پای بر جای باش و سرگردان   چون سکون و تحرک پرگار» این بیت شعر با توجه به عوامل گاهنامه مذکور بدین معناست که «پا تو بکن توی یه کفش و کاری به کار کسی نداشته باش و هر کی هم حرفی زد بزن تو دهنش تا دیگه زر نزنه. اگ هم نشد سوزن پرگار و بکن تو چشمش.»


سرویس های بهداشتی خواهران: مدت هاست که سرویس های بهداشتی خواهران تغییر کاربری داده اند و دیگر کارآیی رفع حاجت جماعت اناث را ندارد. به همین جهت شورای فرهنگی دانشگاه قصد دارد نام این سرویس ها را به آرایشگاه زری خانم تغییر دهد. البته تغییر و پرو لباس هم از دیگر کاربردهای این مکان خواهد بود. شورای فرهنگی برای پیمانکاری این پروژه مزایده برگزار خواهد کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد تأملی

تعبیر خواب(۱)

بعد التحریریه: یکی از دوستان پرسید که اینهایی که نوشته ای یعنی چه!؟
بنده حقیر سرا پا تقصیر تصورم این بود که هر کسی نشریه زرد خوانده است و یا می خواند. ولی اندکی که فکر کردم فهمیدم که خوانندگان فخیم و منورالفکر و فرهیخته این وبلاگ تنها چیز زرد و لمپنی که در زندگی شان شاید خوانده باشند همین وبلاگ زرد ماست. به همین دلیل لازم دیدم بگویم که در نشریات زرد (همان هفته نامه هایی که تیترهایی مانند «هدیه تهرانی طلاق گرفت یا محمد رضا گلزار هم زن گرفت یا فیلم های مستهجن خانم ف. در آمد» و ... را چاپ می کنند) ستونی معمولا وجود دارد که خواب های ارسالی مخاطبان را تعبیر کرده و با نامشان و شهرشان چاپ می کنند. آنچه می آید در این باب است.

معصومه عطایی
پیرانشهر

خواب دیده بودید که با پنجاه میلیون تومان یک خانه 165 متری در الهیه خریده اید. باید خدمت شما بزرگوار عرض کنیم که خواب دیدی، خیر باشه. آخر اگر تمام نخبگان جامعه هم بنشینند دور هم و فکرشان را بگذارند روی هم باز به چنین رویایی دست نخواهیم یافت. این خواب شما از انرژی هسته ای هم فراتر است. توصیه می کنیم شب غذاهای سبک میل کرده و آب زیاد بخورید و قیمت مسکن را بسپارید به کارشناسها. می ترسیم اینطور که شما پیش می روید، فردا خواب گوشت کیلویی 500 تومان را هم ببینید.

تارا رسولی
ساوجبلاغ

شما گفته بودید که در خواب‌هاله نوری دیده اید که متاسفانه ما از تعبیر آن به علت حفظ منافع نشریه خودداری می کنیم. ممکن است شما در آینده شخصیت بزرگی شوید. فقط برای‌اینکه زیاد اذیت نشده و همچنین تیتر اصلی تمام خبرگزاری‌ها و نشریات نشوید از تعریف کردن خوابتان نزد  دیگران جدا خودداری فرمایید. اگر فردا شب هم خواب دیدید که سر سفره تان محصولات نفتی گذاشته اند و به جای دوغ دارید نفت می نوشید اصلا نترسید. این خواب هم از تبعات خواب قبلیتان است.


مهرنوش دال.
تهران

متاسفانه خوابی که برایمان فرستاده اید از موازین اخلاقی و عرفی تبعیت نمی کرد. بخاطر همان هم ما از تعبیرش معذوریم. فقط همین را متذکر می شویم که چند روزی از منزل خارج نشوید تا آب ها از آسیاب بیافتد.

ساناز آق بلوت
آذر شهر

گویا خواب دیده بودید که با ده دوازده نفر از مردان ایتالیایی دست داده اید. هیچ نگران نباشید که هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. خواب شما مونتاژ بوده است. در ثانی در آن شلوغی پیش می آید دیگر. خدا را شکر کنید که فقط دست داده اید. و الا در آن شلوغی خدای ناکرده ماچ و بوس و نعوذا بالله ... . پیش می آید دیگر. شما ترجیحا خوابتان را تکذیب کنید تا خواب بعدی.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد تأملی

عابر بانک

عابر بانک - بانک ملی - شعبه فدراسیون بسکتبال!

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد تأملی