«چهار سال بعد در این ایام»

 

چهار سال بعد در این ایام هاشمی به علت شرط سنی دیگر نمی تواند در انتخابات شرکت کند.(توفیق اجباری). البت اگر تا آن موقع قانون اساسی تغییر نکرده باشد و قانون همان چهارسال قبلی باشد. در این ایام احتمالا پست جدیدی در نظام در حال تعریف شدن، است.

 

چهار سال بعد در این ایام از تاریخ انقضای هوای تازه گذشته است و به هوای بودار تبدیل شده است و احتیاج است که این کپسول هوا عوض شود. یک ماهی است که شورای هماهنگی تشکیل شده است. تا این لحظه همه کاندیداهای اصولگرا به نفع یکدیگر در صحنه باقی مانده اند ولی باز گزینه برتر همان لاریجانی است. البت روی ضرغامی هم در حال شور هستند.

 

چهار سال بعد در این ایام یه علت بالا رفتن قیمت ها نسبت به چهار سال قبل خود قیمت البسه قالیباف معادل 745000 ریال شده است. در تبلیغات او نوشته اند «سردار خلبان رییس جمهور دور نهم انتخابات دکتر محمد باقر قالیباف». تا آن هنگام چون شعار« ایران برازنده ایرانی» محقق شده، شعار «ایران برای غیر ایرانی، هم» را سر می دهد تا از خارجی ها هم رای جمع کند. به علت جوانگرایی سن بازنشستگی از 50، 60 سال به 25 سال تقلیل پیدا می کند و برای نشان دادن اقتدار دولت تمام ماشینهای دولتی بنز الگانس می شود البت بدون آژیر.

 

چهار سال بعد در این ایام مردم آخرین فیش 500000 ریالی خود را در دست دارند و در صف بانکها منتظر وصول آن هستند. کروبی و مشاورینش روی طرح جدیدی کار می کنند که مردم علاوه بر مبلغ تعیین شده مقداری قند و شکر، شیر خشک و یک بسته پوشک هم از بانکها دریافت کنند.

 

چهار سال بعد در این ایام احمدی نژاد در سازمان ملل نشسته است و می خواهد جورابهای خود را در بیاورد البت منوط به آن که تا آن موقع ترور نشده باشد. در خانه هر ایرانی یک آبسرد کن نصب شده است و دیگر هیچ زن و مرد عذبی در خیابانها وجود ندارد. تمام حکومتهای جهان به حکومت اسلامی تبدیل شده اند و دیگر به سازمان ملل می گویند سازمان کنفرانس اسلامی. و شعار جدید او «شد چون ما کردیم» بر تمام تبلیغاتش نقش بسته است.

 

چهار سال بعد در این ایام محسن رضایی با خانواده و پسر تازه از فرنگ برگشته اش دور سفره نشسته اند و دیزی می خورند. همه جا امن و امان است. قدس آزاد شده است و دیگر اسراییل و آمریکا از روی نقشه های جهان محو شده اند. دیگر شیخ نشینها نه تنها ادعایی نسبت به جزایر سه گانه ندارند بلکه بحرین و قطر هم مال ماست. در آخرین شماره مجله نشنال جغرافی نام جدید «خلیج رضایی» درج شده است و کسی هم اعتراضی ندارد.

 

چهار سال بعد در این ایام نمی توان گفت مهر علی زاده چه حال و وضعی دارد زیرا که شرایط آن کاملا منوط به بازی ایران در جام جهانی آلمان 2006 است. ولی می توان گفت یک سال بعد در این ایام مهر علی زاده و تمام کابینه روی صندلی های استادیوم نشسته اند و بازی ایران را تماشا می کنند و هم زمان برنامه بودجه را هم می بندند.البت می توان گفت حتما تا چهار سال بعد در این ایام او چهار سال است که در قلب مردم جا خشک کرده است.

 

چهار سال بعد در این ایام برای افزایش مشارکت عمومی باز معین رد صلاحیت می شود. و اگر نشد باید صبر کنیم ببینیم آلبوم جدید داریوش چیست تا شعار انتخاباتی او را پیدا کنیم.